Whitepaper schrijven

Wat doe je als je heel veel kennis te delen hebt en dat dus heel graag aan jouw potentiële opdrachtgevers wil laten zien? Juist, dan schrijf je een whitepaper.

Claudia kwam bij me met de vraag of ik een whitepaper voor haar wou schrijven en daar hoefde ik natuurlijk niet lang over na te denken. Want als er iemand is met een geweldige niche, dan is zij het wel (vertel ik je zo alles over). Een whitepaper is een fantastisch middel om te laten zien wat je in huis hebt: vergelijkbaar met een e-book, maar met meer kennis en net 'n tikkeltje professioneler.

Zij had die kennis, ik schreef de woorden en samen hebben we een prachtig resultaat neergezet.

Zo goed zelfs dat we er inmiddels al twee geschreven hebben, als dat geen teamwork is!

Samen bouwen aan 'n Gen Z-vriendelijke werkvloer

Dat is waar Claudia zich elke dag weer hard voor maakt. Ze helpt organisaties om generatieverschillen te overbruggen en een inclusieve werkcultuur te creëren.

Hoe ze dat aanpakt? Met haar workshops, kennissessies en trainingsprogramma’s, waarbij alles draait om haar eigen ontwikkelde push- en pullfactoren op de thema’s leiderschap, organisatiecultuur en werving & selectie.

Het doel? Niet alleen Gen Z aantrekken én behouden, maar ook de generatiekloof dichten en daarmee een generatie vriendelijke werkvloer creëren.

Ik zei toch dat ze een leuke niche had! Ben je nieuwsgierig geworden naar die whitepapers? Link dan even met ‘r op LinkedIn, daar is ze hartstikke actief.